DS Valet

Zamów osobistego opiekuna podróży i oszczędź swój czas.

DS Service Valet (Pick up & Delivery) jest nową usługą marki DS, stworzoną dla klientów serwisu usług premium.

Ta ekskluzywna oferta serwisowa umożliwia Klientowi skorzystanie z usług kierowcy, który zajmie się jego samochodem podczas trwania prac serwisowych.

Usługa dedykowana jest tym Klientom, którzy potrzebują bezproblemowej obsługi serwisowej oraz chcą zachować mobilność, gdy ich samochód znajduje się w serwisie.

 

Skorzystaj z najlepszej dla siebie wersji DS Service Valet (Pick up & Delivery)

PICK UP & DELIVERY, kierowca przejmuje samochód Klienta w miejscu przez niego wskazanym, w razie potrzeby zostawia Klientowi samochód zastępczy, a po zakończeniu prac serwisowych odwozi samochód z powrotem.

 

PICK UP, kierowca odbiera samochód Klienta pod wskazanym przez niego adresem i jeśli istnieje taka potrzeba – zostawia mu samochód zastępczy.

 

DELIVERY, gdy prace serwisowe zostaną ukończone, kierowca odwozi samochód Klienta pod wskazany przez niego  adres.

 

Dostępność usługi - Dla kogo?

Usługa przeznaczona jest dla wszystkich Klientów DS:

  • Zarówno indywidualnych jak i biznesowych (wynajmujący oraz floty),
  • Kryteria dostępności usługi: odległość między adresem Klienta a punktem dealerskim oraz czas przejazdu, w przypadku obszaru miejskiego.

Dostępność usługi - Kiedy?

Usługa dostępna jest w określonych dniach i godzinach:

  • 6 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia Serwisu.
  • Oferta dostępna dla DS 7 Crossback.

Dostępność usługi - Jak?

Usługa jest bezpłatna dla wszystkich DS-ów w ramach:

  • Kontraktu serwisowego DS: w standardzie Exclusive.
  • Assistance DS: w przypadku awarii lub korzystania z assistance (w cenie, gdy samochód objęty jest gwarancją, w przeciwnym razie – usługa jest płatna).