Ładowanie

Naładuj swój samochód DS

Codzienne ładowanie - jazda w 100% elektryczna

Ładowanie jest niezbędne, by w pełni skorzystać z zalet Twojego samochodu elektrycznego lub hybrydowego. Podłącz samochód do źródła zasilania, gdy go nie używasz - zajmie to zaledwie kilka sekund. Zalecamy, by codziennie ładować Twoją hybrydę plug-in, ponieważ dzięki temu można w pełni wykorzystać zasięg w trybie elektrycznym i pokonywać w ten sposób większość codziennych tras.
Jak naładować samochód?
Masz do wyboru kilka rozwiązań, które umożliwiają naładowanie Twojego E-TENSE. Każde z nich różni się czasem procesu ładowania. Rekomendujemy instalację stacji DS Wall Box − ma ona wiele zalet, m.in. bezpieczeństwo i optymalną wydajność.

Ładowanie w domu

Naładuj samochód elektryczny lub hybrydę plug-in w domu jedno- lub wielorodzinnym. Nasze rozwiązania do ładowania są dostosowane do Twoich potrzeb.  

 

Ładowanie z gniazdka, a może instalacja stacji Wall Box? Zoptymalizuj czas ładowania Twojego E-TENSE.

DS Wall Box
Oferowane przez nas stacje DS ePro WALLBOX umożliwiają bezpieczne i zoptymalizowane ładowanie Twojego DS. W zależności od parametrów wybranego rozwiązania do ładowania uzupełnienie 100% energii w akumulatorze DS 3 E-TENSE może zająć nawet 5 godz. 15 min. (i) Przy zastosowaniu kabla trójfazowego Typ 3.   
Wzmocnione gniazdo ładowania DS
Instalacja wzmocnionego gniazdka to bezpieczny sposób na zwiększenie mocy i szybkości, a tym samym wydajności ładowania Twojego DS 3 E-TENSE. Możesz odzyskać 50 km zasięgu w 2 h 30 min korzystając ze wzmocnionego kabla Typ 2. 
Domowe gniazdo ładowania
Nasze modele E-TENSE można łatwo naładować ze standardowego gniazdka domowego, dzięki standardowemu kablowi Mode 2 dostarczanemu w zestawie lub dostępnemu jako wyposażenie dodatkowe w zależności od modelu. To rozwiązanie pozwala odzyskać 100 km zasięgu w mniej niż 10 godzin w przypadku DS 3 E-TENSE. 

Kable do ładowania

Jest kilka rodzajów kabli do ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych, z których możesz skorzystać w zależności od wybranego rozwiązania i mocy ładowarki pokładowej w samochodzie. Standardowo wraz z zakupem samochodu otrzymujesz standardowy kabel Typ 2, a opcjonalnie trójfazowy kabel Typ 3, które zapewniają różne tempo ładowania w zależności od źródła.
Kabel Typ 2
Kabel jest wyposażeniem standardowym i umożliwia ładowanie o mocy 1,8 kW. Dostosowany jest do ładowania z wykorzystaniem gniazdka domowego. 
Wzmocniony kabel Typ 2
Kabel jest wyposażeniem opcjonalnym i umożliwia ładowanie o mocy 3,2 kW. Dostosowany jest do ładowania z wykorzystaniem wzmocnionego gniazdka domowego. 
Jednofazowy kabel Typ 3*
Kabel jest wyposażeniem opcjonalnym i umożliwia ładowanie o mocy do 7,4 kW. 
Trójfazowy kabel Typ 3*
Kabel umożliwia ładowanie o mocy do 22 kW. Dostosowany jest do ładowania za pośrednictwem stacji DS Wall Box o mocy 11 kW lub 22 kW oraz publicznej stacji ładowania. 
Jak działają stacje ładowania?

Proces ładowania samochodu elektrycznego wykorzystuje dwa rodzaje prądu: zmienny (AC) i stały (DC). Prąd zmienny dostępny jest w większości publicznych sieci i umożliwia uzupełnienie energii w domu lub za pośrednictwem publicznej stacji ładowania. Czas ładowania zależy od mocy kabli do ładowania (wyrażonej w kW) oraz ładowarki pokładowej w Twoim DS.

 

Stacje zamieniające prąd zmienny w prąd stały dostępne są głównie przy autostradach. Są szczególnie przydatne podczas długich podróży, ponieważ umożliwiają szybkie i zoptymalizowane uzupełnienie energii w akumulatorach. Stacje te są kompatybilne wyłącznie z samochodami w 100% elektrycznymi.

Dowiedz się więcej o czasie ładowania

DS 3

Nowy kompaktowy SUV o nowoczesnym designie

Dostępny w wersji w 100% elektrycznej i hybrydowej 

 

Do 404 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP (i) Wartości zużycia paliwa, emisji CO₂ i zasięgu odpowiadają wynikom uzyskanym w testach WLTP, na podstawie których nowe pojazdy otrzymują homologację od 1 września 2018 r. Protokół WLTP zastąpił dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Ze względu na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji samochodów, wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Zużycie paliwa, emisja CO₂ i zasięg mogą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji oraz innych czynników, takich jak: częstotliwość ładowania, styl jazdy, prędkość, wyposażenie, opcje, typ opon, temperatura otoczenia oraz temperatura wewnątrz pojazdu. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Tutaj znajdziesz więcej informacji.  

N°4

Nowa generacja hatchbacka o ponadczasowym stylu

Dostępny w wersji w 100% elektrycznej, hybrydowej i hybrydowej typu plug-in

 

Do 450 km w cyklu mieszanym WLTP w wersji 100% elektrycznej (i) Wartości zużycia paliwa, emisji CO₂ i zasięgu odpowiadają wynikom uzyskanym w testach WLTP, na podstawie których nowe pojazdy otrzymują homologację od 1 września 2018 r. Protokół WLTP zastąpił dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Ze względu na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji samochodów, wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Zużycie paliwa, emisja CO₂ i zasięg mogą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji oraz innych czynników, takich jak: częstotliwość ładowania, styl jazdy, prędkość, wyposażenie, opcje, typ opon, temperatura otoczenia oraz temperatura wewnątrz pojazdu. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Tutaj znajdziesz więcej informacji.   

DS 7

SUV o charyzmatycznym stylu

Dostępny w wersji Plug-in Hybrid i Diesel

 

Zasięg do 64 km w trybie 100% elektrycznym w cyklu mieszanym WLTP(i) Wartości zużycia paliwa, emisji CO₂ i zasięgu odpowiadają wynikom uzyskanym w testach WLTP, na podstawie których nowe pojazdy otrzymują homologację od 1 września 2018 r. Protokół WLTP zastąpił dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Ze względu na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji samochodów, wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Zużycie paliwa, emisja CO₂ i zasięg mogą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji oraz innych czynników, takich jak: częstotliwość ładowania, styl jazdy, prędkość, wyposażenie, opcje, typ opon, temperatura otoczenia oraz temperatura wewnątrz pojazdu. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Tutaj znajdziesz więcej informacji.  

N°8

SUV coupé nowej generacji

Dostępny w wersji w 100% elektrycznej

 

Do 750 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP(i)  Wartości zużycia paliwa, emisji CO₂ i zasięgu odpowiadają wynikom uzyskanym w testach WLTP, na podstawie których nowe pojazdy otrzymują homologację od 1 września 2018 r. Protokół WLTP zastąpił dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Ze względu na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji samochodów, wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Zużycie paliwa, emisja CO₂ i zasięg mogą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji oraz innych czynników, takich jak: częstotliwość ładowania, styl jazdy, prędkość, wyposażenie, opcje, typ opon, temperatura otoczenia oraz temperatura wewnątrz pojazdu. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Tutaj znajdziesz więcej informacji.