Przedłużenie ochrony na zbiornik UREA (AdBlue)

STELLANTIS ROZSZERZA POLITYKĘ DOBROWOLNYCH SKŁADEK NA ZBIORNIKI UREA (ADBLUE) DLA POJAZDÓW DS AUTOMOBILES

Bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów to kluczowe priorytety DS Automobiles.

 

Stellantis rozszerza specjalną ochronę dla niektórych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi Euro 6 i technologią SCR, które mają problemy ze zbiornikiem UREA. 

 

Ta złożona kwestia była zawsze monitorowana i badana zgodnie ze standardowymi zasadami Stellantis, a w fabryce wprowadzono ulepszenia dla nowszych pojazdów.

 

Ta dobrowolna ochrona oferuje korzyści wykraczające poza wymagania gwarancyjne dla pojazdów wyprodukowanych między styczniem 2014 r. a sierpniem 2020 r., do 210 000 kilometrów.

 

- W przypadku pojazdów poniżej 5 lat i do 150 000 kilometrów Stellantis pokrywa 100% kosztów części.

 

- W przypadku pojazdów od 5 do 8 lat Stellantis pokrywa od 30% do 90% kosztów części, w zależności od przebiegu.

 

- Stellantis pokrywa również koszty robocizny w wysokości maksymalnie 150 zł brutto za każdy przypadek. Warunki te obowiązują do sierpnia 2028 roku.

 

Aby skorzystać z tej polityki, klienci, którzy mieli już naprawy u autoryzowanych dealerów od 2021 roku i otrzymali poprzednie ubezpieczenia (czasami mniej kompleksowe niż obecne opisane powyżej), mogą ubiegać się o dodatkowe odszkodowanie, oprócz tego, co zostało już zapewnione, za pośrednictwem www.stellantis-support.com.

 

Główne warunki uprawniające do ubiegania się o dodatkowe odszkodowanie za pośrednictwem internetowej platformy odszkodowawczej są następujące:

 

- Jesteś właścicielem pojazdu,

- Twój pojazd został wyprodukowany między styczniem 2014 r. a sierpniem 2020 r.,

- Pojazd był serwisowany zgodnie z wytycznymi producenta,

- Naprawa została wykonana przez autoryzowanego dealera w sieci Stellantis po 1 stycznia 2021 r. i przed grudniem 2023 r.,

- Otrzymałeś już składkę na podstawie poprzedniego specjalnego ubezpieczenia dedykowanego zbiornikowi UREA.

 

Jeśli te kryteria są spełnione, zakres ubezpieczenia zależy od wieku i przebiegu samochodu w momencie wystąpienia zdarzenia - jak wskazano powyżej. Pełne zasady, w tym wymagane warunki, można znaleźć tutaj.

 

W przypadku nowych pojazdów specjalna ochrona obowiązuje automatycznie u autoryzowanych dealerów.

 

Aby zgłosić roszczenie, przejdź do tej strony, klikając poniższy przycisk.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z preferowanym dealerem DS Automobiles lub naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 (22) 490 12 63.