COVID-19 - Wasze zdrowie jest dla nas najważniejsze. Dlatego jesteśmy dla Was dostępni online, aby zagwarantować nieprzerwaną obsługę i odpowiedzieć na wszelkie pytania. Dowiedz się więcej o naszych usługach online.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Formuła E

Demonstracja technologicznego know-how Marki DS

Tuż po narodzinach Marki DS w 2014 r. w sercu naszej strategii znalazła się elektryfikacja. Zamierzenie to wpisało się w nasze kluczowe wartości − odwagę i innowacyjność. Ponieważ naszą ambicją jest bycie liderem procesu transformacji energetycznej, zostaliśmy jednym z pierwszych producentów, który zaangażował się w wyścigi Formuły E.

DS TECHEETAH: zespół wyścigowy Marki DS

Marka DS poprzez zaangażowanie w obecny sezon Formuły E potwierdza swój awangardowy charakter. Współtworzy zespół DS TECHEETAH i jest jedynym francuskim producentem samochodów biorącym udział w tej serii wyścigowej. Dzięki tytułom wywalczonym w ubiegłym sezonie przez DS TECHEETAH oraz Jeana-Érica Vergne staliśmy się punktem odniesienia dla pozostałych zespołów.

 

Sezon 2019 - 2020 oznacza nowe wyzwanie dla zespołu DS TECHEETAH: pozostać na szczycie.

E-TENSE

Innowacja zainspirowana rywalizacją


Jesteśmy dumni z doświadczenia, które zdobyliśmy rywalizując w Formule E. Naszym celem jest zastosowanie technologii zainspirowanej wyścigami w samochodach, z których korzystają nasi klienci. Poznaj niektóre rozwiązania w naszych fascynujących nowych modelach: elektrycznym DS 3 CROSSBACK E-TENSE oraz hybrydzie plug-in, DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4.

NASTĘPNY WYŚCIG: Paryż

E-Prix Francji: 18 kwietnia 2020 r.

Mistrzostwa ABB FIA Formuły E tym razem zawitają do Paryża. Obejrzyj rywalizację 24 samochodów walczących o zwycięstwo już 18 kwietnia. Start o godzinie 16:00.

PARTNERZY

Total

Firma Total, wieloletni partner Marki DS, współpracuje z nami również w Formule E. Bolid DS E-TENSE FE20 wykorzystuje doświadczenie inżynierów i dane, które zgromadzili w procesie opracowania nowej gamy płynów Total Quartz EV Fluid. Produkty te przeznaczone są do samochodów elektrycznych i hybrydowych. Umożliwiają optymalizację wydajności akumulatorów i skrzyni biegów, co przyczynia się do niższego zużycia energii. Bardzo intensywne wyścigi tworzą ekstremalne warunki, których symulacja w warunkach laboratoryjnych nie byłaby możliwa.