DZIEDZICTWO
Tworzenie samochodów przyszłości
Marka DS od chwili powstania w 2014 r. jest symbolem odwagi i innowacyjności. Czerpie inspirację z legendarnego modelu DS, który został zaprezentowany na Salonie Paryskim w 1955 r. Wykorzystuje najlepszy dostępny know-how, by łamać schematy i przekraczać granice projektując samochody dla przyszłych pokoleń.
Marka DS Automobiles od momentu powstania jest symbolem śmiałości i innowacji, a przy projektowaniu swoich pojazdów skupia najlepsze know-how
W 1955 r. podczas Salonu Paryskiego zadebiutował pierwszy DS i od razu wywołał sensację. Ten innowacyjny, prestiżowy i elegancki samochód trwale zapisał się w historii motoryzacji. Stał się symbolem francuskiego know-how i ducha awangardy − wartości, które definiują filozofię oraz DNA Marki i są źródłem inspiracji w procesie projektowania wszystkich jej modeli.
Ponadczasowe koncepcje technologiczne
Zarówno dawne, jak i najnowsze projekty Marki łączą wspólne wartości, takie jak awangarda, ekskluzywny charakter i elegancja. Inżynierowie DS nieustannie reinterpretują legendarne rozwiązania, takie jak reflektory kierunkowe czy hydrauliczne zawieszenie, by uczynić z nich silny atut Marki i dostosować ich najnowsze odsłony do aktualnych oczekiwań klientów.
UNIKATOWY
Nowe rozdziały historii DS
Nasi inżynierowie i projektanci w codziennej pracy kierują się bogatą tradycją Marki i duchem awangardy. Opracowując przyszłe modele wykorzystują luksusowy francuski know-how i piszą w ten sposób kolejne rozdziały naszej historii. Pod ich eksperckim okiem powstają projekty, które wyznaczają kierunki rozwoju technologicznego i stają się prawdziwymi ikonami stylu.