Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze

WAŻNA INFORMACJA O AKCJI SERWISOWEJ DOTYCZĄCEJ PODUSZEK POWIETRZNYCH TAKATA

Niektóre poduszki powietrzne Takata zamontowane w pojazdach DS Automobiles zostały objęte akcją serwisową i stanowią poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Pod wpływem wysokiej temperatury i wilgotności może dojść do uszkodzenia generatora gazu poduszki powietrznej, co może skutkować jej wybuchem i poważnymi obrażeniami, a nawet śmiercią. Pojazdy o najwyższym ryzyku podlegaja ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE).

 

 

Sprawdź numer VIN swojego pojazdu, aby ustalić, czy jest wyposażony w poduszkę powietrzną Takata i czy problem dotyczy również Twojego samochodu, a następnie niezwłocznie umów się na bezpłatną naprawę.

 

 

Ta akcja serwisowa jest częścią globalnych działań mających na celu wycofanie wadliwych poduszek powietrznych Takata z ruchu drogowego. DS Automobiles podejmuje aktywne działania w celu ochrony kierowców i pasażerów poprzez zapewnienie niezbędnych napraw wszystkich pojazdów, których dotyczy problem.

 

 

Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w poduszkę powietrzną Takata objętą akcją serwisową, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umówić się na wymianę poduszki powietrznej. Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej są bezpłatne.

 

 

Twoje bezpieczeństwo i spokój ducha pozostają dla nas najważniejsze. Zajęcie się tą kwestią teraz pomaga zapewnić, że Twój pojazd będzie nadal chronił Ciebie i Twoich bliskich podczas każdej podróży.

MODELE, KTÓRYCH DOTYCZY PROBLEM

TABY ZAPEWNIĆ NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, AKCJA SERWISOWA BĘDZIE PRZEPROWADZANA ETAPAMI.

 

POJAZDY NARAŻONE NA NAJWIĘKSZE RYZYKO PODLEGAJĄ OSTRZEŻENIU O KONIECZNOŚCI ZAPRZESTANIA UŻYTKOWANIA (TZW. STOP DRIVE). JEŚLI OTRZYMASZ TO OSTRZEŻENIE, ZAPRZESTAŃ KORZYSTANIA Z POJAZDU DO CZASU UMÓWIENIA SIĘ NA BEZPŁATNĄ NAPRAWĘ W AUTORYZOWANYM SERWISIE.

 

 

 

Sprawdź numer VIN swojego pojazdu, aby ustalić, czy jest on wyposażony w poduszkę powietrzną Takata objętą akcją serwisową.
DS 3
Od 05.12.2008 r. do 30.05.2019 r.
DS 4
Od 05.05.2010 r. do 03.02.2017 r.
DS 5
Od 05.05.2010 r. do 03.02.2017 r.
CO DALEJ?
DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO I WSPÓŁPRACUJEMY Z DEALERAMI I TECHNIKAMI, ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZNE, BEZPŁATNE NAPRAWY W JAK NAJKRÓTSZYM CZASIE. NIE MA ZNACZENIA, CZY TWÓJ SAMOCHÓD MARKI STELLANTIS JEST NOWY, CZY UŻYWANY. OTO KROKI, KTÓRE MOŻESZ PODJĄĆ:
Chcę sprawdzić numer VIN mojego pojazdu, aby ustalić, czy dotyczy go ten problem

Kliknij poniższy przycisk, aby sprawdzić, czy Twój pojazd jest objęty akcją serwisową Takata.

Następnie będziesz mieć możliwość zgłoszenia się do bezpłatnej naprawy. Dealer skontaktuje się z Tobą, gdy będą dostępne terminy.

Wiem, że problem dotyczy mojego pojazdu, i chcę umówić się na bezpłatną naprawę
Kliknij przycisk „Zgłoszenie pojazdu”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umówić się na bezpłatną naprawę. Możesz także skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem DS Automobiles.
Mój pojazd podlega ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE)
Jeśli pojazd podlega ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE), natychmiast zaprzestań korzystania z pojazdu. Zadzwoń pod numer [0080008251001] lub zgłoś swój pojazd poniżej, aby umówić się na wizytę i omówić alternatywne opcje transportu. W międzyczasie upewnij się, że pojazd nie jest używany i że wszystkie osoby mające do niego dostęp zostały poinformowane o konieczności zaprzestania użytkowania.
O co chodzi i kto może mi pomóc?
Jeśli słyszysz o tym problemie po raz pierwszy, masz pytania lub nie wiesz, od czego zacząć, możesz zadzwonić do eksperta DS Automobiles i skorzystać z porady: 0080008251001
O CO PYTAJĄ INNI KLIENCI?
Często zadawane pytania

1. Dlaczego moja poduszka powietrzna została objęta akcją serwisową?

Generatory gazu w poduszkach powietrznych Takata objętych akcją serwisową mogą z czasem ulec degradacji i rozerwaniu podczas wypadku, wyrzucając ostre metalowe fragmenty, które mogą spowodować poważne obrażenia lub śmierć.

2. Jak sprawdzić, czy mam poduszkę powietrzną Takata, i gdzie mogę znaleźć numer VIN (numer identyfikacyjny pojazdu)?

Numer VIN jest podany w dokumentach rejestracyjnych pojazdu, polisie ubezpieczeniowej oraz umieszczony w kilku miejscach w samym pojeździe: z przodu bloku silnika pod maską; na desce rozdzielczej od wewnątrz, po stronie kierowcy; w przedniej części ramy (starsze samochody); na słupku B od strony kierowcy (miejsce widoczne po otwarciu drzwi).

3. Co spowodowało ten problem?

Substancje chemiczne zawarte w poduszkach powietrznych objętych akcją serwisową mogą z czasem ulegać degradacji, zwłaszcza w gorącym i wilgotnym klimacie. Może to spowodować wybuch poduszek powietrznych nawet przy niewielkich kolizjach i doprowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci.

4. Jakie działania zostaną podjęte w ramach tej akcji serwisowej?

Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej dotyczącej poduszek powietrznych Takata są wykonywane szybko i bezpłatnie.

 

Certyfikowany technik usunie wycofaną kasetę poduszki powietrznej i zastąpi ją nową. DS Automobiles pokryje koszty części i robocizny, jeśli naprawa zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie lub w jednym z innych warsztatów, z których usług korzystamy.

5. Co mam zrobić w przypadku, gdy otrzymam ostrzeżenie o koniecznosci zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE)?

Jeśli Twój pojazd podlega ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE), natychmiast przestań z niego korzystać. W Twoim pojeździe istnieje większe ryzyko rozerwania poduszki powietrznej podczas wypadku. Naprawimy Twój samochód tak szybko, jak to możliwe, i wspólnie z Tobą ustalimy alternatywny środek transportu. W międzyczasie upewnij się, że pojazd nie jest używany i że wszystkie osoby mające do niego dostęp zostały poinformowane o konieczności zaprzestania użytokwania.

6. Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam pytania?

Aby uzyskać pomoc, możesz zadzwonić na naszą specjalną infolinię dostępną pod numerem 0080008251001

7. Czy muszę być właścicielem pojazdu, aby zgłosić się na bezpłatną naprawę?

Każdy może dostarczyć pojazd do naprawy w ramach akcji serwisowej. Nie trzeba być właścicielem, przedstawiać dowodu własności ani żadnych dokumentów.

 

Dealer może poprosić Cię o podanie danych kontaktowych, aby móc powiadomić Cię o ewentualnych akcjach serwisowych dotyczących Twojego pojazdu w przyszłości. Nie musisz podawać żadnych danych, których nie chcesz udostępniać, ale dzięki temu dealer będzie mógł przekazywać Ci bieżące informacje, które pozwolą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twojego pojazdu.

8. Czy na wymianę poduszki powietrznej mogę udać się do pobliskiego warsztatu samochodowego?

Aby skorzystać z bezpłatnych części i robocizny, o wykonanie naprawy musisz zwrócić się do autoryzowanego serwisu lub technika serwisowego wskazanego przez dealera. Dealerzy oferują różne opcje naprawy, w tym naprawę u klienta w przypadku pojazdów podlegających ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE).

9. Czy mogę skorzystać z bezpłatnej naprawy, nawet jeśli mój pojazd nie jest już objęty gwarancją?

Tak, naprawy w ramach akcji serwisowej Takata są bezpłatne niezależnie od statusu gwarancji. Zasadniczo ta akcja serwisowa obejmuje głównie starsze modele DS Automobiles.