Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze
Niektóre poduszki powietrzne Takata zamontowane w pojazdach DS Automobiles zostały objęte akcją serwisową i stanowią poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Pod wpływem wysokiej temperatury i wilgotności może dojść do uszkodzenia generatora gazu poduszki powietrznej, co może skutkować jej wybuchem i poważnymi obrażeniami, a nawet śmiercią. Pojazdy o najwyższym ryzyku podlegaja ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE).
Sprawdź numer VIN swojego pojazdu, aby ustalić, czy jest wyposażony w poduszkę powietrzną Takata i czy problem dotyczy również Twojego samochodu, a następnie niezwłocznie umów się na bezpłatną naprawę.
Ta akcja serwisowa jest częścią globalnych działań mających na celu wycofanie wadliwych poduszek powietrznych Takata z ruchu drogowego. DS Automobiles podejmuje aktywne działania w celu ochrony kierowców i pasażerów poprzez zapewnienie niezbędnych napraw wszystkich pojazdów, których dotyczy problem.
Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w poduszkę powietrzną Takata objętą akcją serwisową, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umówić się na wymianę poduszki powietrznej. Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej są bezpłatne.
Twoje bezpieczeństwo i spokój ducha pozostają dla nas najważniejsze. Zajęcie się tą kwestią teraz pomaga zapewnić, że Twój pojazd będzie nadal chronił Ciebie i Twoich bliskich podczas każdej podróży.
TABY ZAPEWNIĆ NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, AKCJA SERWISOWA BĘDZIE PRZEPROWADZANA ETAPAMI.
POJAZDY NARAŻONE NA NAJWIĘKSZE RYZYKO PODLEGAJĄ OSTRZEŻENIU O KONIECZNOŚCI ZAPRZESTANIA UŻYTKOWANIA (TZW. STOP DRIVE). JEŚLI OTRZYMASZ TO OSTRZEŻENIE, ZAPRZESTAŃ KORZYSTANIA Z POJAZDU DO CZASU UMÓWIENIA SIĘ NA BEZPŁATNĄ NAPRAWĘ W AUTORYZOWANYM SERWISIE.
Kliknij poniższy przycisk, aby sprawdzić, czy Twój pojazd jest objęty akcją serwisową Takata.
Następnie będziesz mieć możliwość zgłoszenia się do bezpłatnej naprawy. Dealer skontaktuje się z Tobą, gdy będą dostępne terminy.
1. Dlaczego moja poduszka powietrzna została objęta akcją serwisową?
2. Jak sprawdzić, czy mam poduszkę powietrzną Takata, i gdzie mogę znaleźć numer VIN (numer identyfikacyjny pojazdu)?
3. Co spowodowało ten problem?
4. Jakie działania zostaną podjęte w ramach tej akcji serwisowej?
Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej dotyczącej poduszek powietrznych Takata są wykonywane szybko i bezpłatnie.
Certyfikowany technik usunie wycofaną kasetę poduszki powietrznej i zastąpi ją nową. DS Automobiles pokryje koszty części i robocizny, jeśli naprawa zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie lub w jednym z innych warsztatów, z których usług korzystamy.
5. Co mam zrobić w przypadku, gdy otrzymam ostrzeżenie o koniecznosci zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE)?
6. Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam pytania?
7. Czy muszę być właścicielem pojazdu, aby zgłosić się na bezpłatną naprawę?
Każdy może dostarczyć pojazd do naprawy w ramach akcji serwisowej. Nie trzeba być właścicielem, przedstawiać dowodu własności ani żadnych dokumentów.
Dealer może poprosić Cię o podanie danych kontaktowych, aby móc powiadomić Cię o ewentualnych akcjach serwisowych dotyczących Twojego pojazdu w przyszłości. Nie musisz podawać żadnych danych, których nie chcesz udostępniać, ale dzięki temu dealer będzie mógł przekazywać Ci bieżące informacje, które pozwolą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twojego pojazdu.