WLICZONE W CENĘ ZAKUPU SAMOCHODU:
3 LATA EKSKLUZYWNYCH USŁUG W RAMACH PAKIETU CONNECT PLUS ORAZ 10 LAT W RAMACH PAKIETU CONNECT ONE*.
Pozostał tylko jeden krok, aktywuj swoje usługi teraz i zacznij od razu cieszyć się korzyściami:
- Informacje o ruchu drogowym, jego natężeniu, pogodzie i potencjalnych niebezpieczeństwach w czasie rzeczywistym
- Automatyczne aktualizacje map
- Rozpoznawanie głosu DS IRIS SYSTEM ze sztuczną inteligencją ChatGPT
- Zdalne zarządzanie niektórymi funkcjami samochodu i ładowaniem
- Dostęp do aplikacji e-Routes dla naszych w 100% elektrycznych pojazdów, która uwzględnia stacje ładowania na Twojej trasie
- i wiele innych usług...
*Dla wszystkich zakupów nowego pojazdu DS zamówionego od 1 lipca 2025 r.(i) Zapoznaj się z informacjami prawnymi na dole strony.
Z poziomu aplikacji MyDS możesz być na bieżąco ze stanem swojego samochodu elektrycznego lub hybrydowego: sprawdzić zasięg akumulatora i jego stan naładowania, zaplanować ładowanie samochodu lub wstępne przygotowanie jego temperatury, o określonej godzinie, w wybranym dniu (dniach).
Dostępne w naszych modelach Plug-In Hybrid i 100% elektrycznych
Informacje prawne
1) Wliczone w cenę pojazdu dla nowych modeli przez okres 10 lat od daty rozpoczęcia gwarancji.
2) Wliczone w cenę pojazdu dla nowych modeli przez okres 36 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji, potem odpłatnie.
DS informuje nowych klientów, że w przypadku pojazdów, których gwarancja rozpoczyna się od 1 lipca 2025 roku, usługi łączności zawarte w pakietach Connect ONE i Connect PLUS będą się rozwijać, aby zapewnić lepsze doświadczenia użytkownika oraz dostosować się do wymagań rynkowych. Zmiany te mogą obejmować dodanie, aktualizację lub modyfikację dystrybucji usług w pakietach.
Klienci są zachęcani do regularnego zapoznawania się z ogólnymi warunkami użytkowania dostępnymi na portalu DS Services Store, aby być na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
W przypadku istotnych zmian użytkownicy zostaną o nich poinformowani.
W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby uzyskania pomocy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta DS, korzystając z tradycyjnych kanałów komunikacji.