COVID-19 - Wasze zdrowie jest dla nas najważniejsze. Praca Salonów Marki DS oraz Autoryzowanych Serwisów DS odbywa się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, zaleceń i wytycznych związanych z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

DS 4 E-TENSE

Hybryda plug-in 225 KM

[cle1: HUB_SANS_RETOUCHEJPG Lang:PL]
 

ZASIĘG W TRYBIE ELEKTRYCZNYM

Do 55 km
(cykl mieszany WLTP*)

ŁADOWANIE

100% w 1:45 h

(po podłączeniu do stacji ładowania 32 A 7.4 kW)

MOC NAPĘDU

225 KM

(silnik spalinowy o mocy 180 KM + silnik elektryczny o mocy 110 KM)

Napęd E-TENSE Mobilność nowej generacji

Poznaj nowy wymiar prowadzenia dzięki naszej technologii hybrydowej plug-in E-TENSE. Połączenie silnika benzynowego z elektrycznym zapewnia unikalną dynamikę i elastyczność, które przekładają się na niezapomniane doznania i najwyższy komfort jazdy. Moc układu napędowego DS 4 E-TENSE wynosi 225 KM, a emisja CO₂ − od 29g / km (w trakcie homologacji).   

E-TENSE: technologia zainspirowana Formułą E

Dzięki naszemu zaangażowaniu w wyścigi Formuły E i wywalczeniu dwóch tytułów mistrzowskich dysponujemy zaawansowanym know-how w obszarze projektowania napędów elektrycznych. Nasze innowacyjne technologie wykorzystaliśmy w DS 4 − przykłady to system odzyskiwania energii przy hamowaniu czy funkcja E-SAVE. 

Technologia E-TENSE

Ciesz się nieskrępowaną wolnością

Odzyskiwanie energii przy hamowaniu

Funkcja E-SAVE

Tryby jazdy

Ładuj akumulatory w trakcie hamowaniaCzytaj więcej
Zaprogramuj korzystanie z trybu elektrycznegoCzytaj więcej
Wybierz tryb jazdyCzytaj więcej

ZALETY HYBRYDY PLUG-IN E-TENSE

Emisja

DS 4 E-TENSE z napędem hybrydowym plug-in mimo wysokiej mocy 225 KM może pochwalić się bardzo niską emisją CO₂ (już od 30 g/km) oraz niewielkim zużyciem paliwa (już od 1,4 l/100 km; dane w trakcie homologacji). Dzięki trybowi w 100% elektrycznemu możesz wjeżdżać do miast objętych ograniczeniami w ruchu pojazdów spalinowych. 

Cisza i komfort

Nasze hybrydy plug-in umożliwiają jazdę w ciszy i zapewniają niezwykłą elastyczność. Po uruchomieniu trybu elektrycznego za przednią szybą zapala się niebieska dioda LED, która informuje innych użytkowników drogi o poruszaniu się w trybie zeroemisyjnym. 

Specjalne usługi E-TENSE

Skorzystaj z palety usług Marki DS za pośrednictwem smartfona lub ekranu w samochodzie i ułatwiaj sobie codzienną eksploatację samochodu. Możesz dzięki nim lokalizować stacje ładowania, planować uzupełnienie energii czy zamówić instalację wybranego rozwiązania do ładowania w domu. 

Oblicz zasięg swojego DS 4 w trybie elektrycznym

Zmodyfikuj poniższe parametry, by obliczyć zasięg

Technologia i wyrafinowanie

Nasze modele hybrydowe plug-in E-TENSE łączą najlepszy technologiczny know-how z doskonałymi osiągami.  

Zasięg i ładowanie

Przejdź w tryb zeroemisyjny

Regularne ładowanie akumulatorów jest niezbędne, by móc w pełni korzystać z zalet silnika elektrycznego w Twoim DS 4 E-TENSE. Zalecamy, by robić to codziennie. Oprócz ładowania na zasięg Twojej hybrydy plug-in wpływa wiele czynników, takich jak warunki pogodowe, prędkość czy styl jazdy.

Prędkość

Prędkość ma największy wpływ na zasięg Twojej hybrydy plug-in. Aby go zwiększyć, staraj się jeździć ze stałą, ograniczoną prędkością.

Komfort termiczny i ogrzewanie

Akumulatory w samochodzie wykorzystywane są do zasilania układu wentylacji, a ich obciążenie zależy od warunków pogodowych. W zimie związany z tym pobór energii jest wyższy nawet o 35% niż w przypadku temperatur wiosennych. Dlatego zalecamy, by zaprogramować uruchomienie systemu ogrzewania lub klimatyzacji, gdy samochód jest jeszcze podłączony do źródła zasilania.  

Styl jazdy i rzeźba terenu

Styl jazdy i rzeźba terenu mają bardzo istotny wpływ na zasięg Twojej hybrydy plug-in. Korzystanie z trybu hybrydowego, stosowanie reguł ekojazdy i wykorzystywanie systemu odzyskiwania energii przy hamowaniu umożliwia zaoszczędzenie nawet 15% energii.

Usługi szyte na miarę

Znajdź Twój punkt sprzedaży

Zastrzeżenia prawne   * Wymienione dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zasięgu są zgodne z procedurą testową WLTP, obowiązującą w procesie homologacji samochodów nowych od 1 września 2018 r. Procedura ta zastępuje procedurę NEDC (Europejski cykl jazdy), stosowaną wcześniej. W związku z bardziej realistycznymi warunkami testowymi zużycie paliwa i emisja CO2 mierzone zgodnie z cyklem WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe niż te wynikające z zastosowania procedury NEDC. Dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zasięgu mogą różnić się w zależności do aktualnych warunków eksploatacji oraz innych czynników, takich jak: częstotliwość ładowania, styl jazdy, prędkość, specyfika wyposażenia, opcje, rozmiar opon, temperatura zewnętrzna i wykorzystanie układu ogrzewania oraz klimatyzacji. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z lokalnym dealerem.