OBSŁUGA JAKIEJ OCZEKUJESZ
PROGRAM USŁUG SERWISOWYCH
DLA KLIENTÓW FLOTOWYCH
TWOJE KORZYŚCI
- Zasięg ogólnopolski
- Specjalne warunki rabatowe i ceny
- Jedna osoba wyznaczona do kontaktu
- Priorytetowa obsługa
- Szybka diagnostyka i naprawa
- Obsługa przez zespół profesjonalistów
- System obsługi wg norm producenta
- Wyznaczone standardy serwisowe
- Specjalna oferta na części zamienne z grup Eurorepar i Circular Economy
SPECJALNE RABATY NA CZĘŚCI I ROBOCIZNĘ
Jakość części, ich szeroki asortyment, duża dostępność i przystępna cena to nieodzowne elementy realizacji każdej usługi serwisowej. W zależności od wielkości posiadanej floty, oferujemy również atrakcyjne stałe stawki za robociznę, obejmujące przeglądy oraz wszystkie dodatkowe usługi i naprawy eksploatacyjne.
Klienci korzystający z przywilejów programu Serwis dla Biznesu mogą również korzystać z innych promocji lub akcji specjalnych sieci Stellantis, pod warunkiem, że zasady takich promocji lub akcji specjalnych wyraźnie i jednoznacznie dopuszczają taką możliwość.
UCZESTNICTWO W PROGRAMIE
Program przeznaczony jest dla nowych i aktualnych Klientów obsługujących samochody w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi grupy Stellantis. Przystąpienie do programu jest dobrowolne.
Formalne zgłoszenie uczestnictwa do programu następuje poprzez wypełnienie formularza deklaracji przystąpienia do programu oraz podpisanie Regulaminu. Zgłoszenia można dokonać w wybranym serwisie lub przesyłając dokumenty do biura Organizatora na podany adres email.
Kluczową informacją dla płynnej obsługi jest stała aktualizacja listy VIN pojazdów zgłoszonych do obsługi w ramach programu.
Wiążącym dokumentem określającym sposób i zasady funkcjonowania jest Regulamin Programu Serwis dla Biznesu. Obejmuje on też informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestników, których Administratorem jest Stellantis Polska Sp. z o.o.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Zapytania i reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu powinny być kierowane do Organizatora, pisemnie na adres Stellantis Polska sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres e-mail: SerwisDlaBiznesu@stellantis.com. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania.
Przedstawione dane są aktualne w chwili ukazania się niniejszej informacji. Stellantis Polska zastrzega sobie w każdej chwili prawo do zmian w warunkach Regulaminu Programu. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu prawa i jest publikowana jedynie dla celów informacyjnych. Aktualne dane można uzyskać u Dealerów marek grupy Stellantis. Informacje na temat złomowania samochodów, przydatności do odzysku i recyklingu są dostępne na stronach internetowych marek.