DS 4: FRANCUSKA KLASA PREMIUM
"Paryż wywrócony do góry nogami". Gdy ziemia staje się niebem, a niebo ziemią, DS 4 porusza się po dywanie z chmur i jest zawieszony w samym środku nieznanego dotąd Paryża... W tym odwróconym świecie, z wymarzoną scenerią składającą się z balonów na ciepłne powietrze, fajerwerków i kultowych zabytków, gdzie można odkrywać Paryż z lotu ptaka, DS 4 prezentuje swój niesamowity komfort i odważny design. Podkreśla to jego cechy wyróżniające: komfort zawieszenia sterowanego kamerą, dźwiękoszczelność, wyrafinowanie materiałów, a także najnowocześniejsze technologie samochodowe, takie jak noktowizor.
Nuty utworu Cheek to Cheek towarzyszą tej pomysłowej koncepcji. Skomponowana w 1935 roku przez Irvinga Berlina piosenka została po raz pierwszy wykonana przez Freda Astaire'a, tancerza u szczytu kariery, i Ginger Rogers w Top Hat, zanim została spopularyzowana na całym świecie przez Louisa Armstronga i Ellę Fitzgerald. Aranżacja dla nowej kampanii DS 4 jest autorstwa Flavio Ibba i Paolo Fedreghini, a jej celem jest połączenie tej słodkiej melodii ze światem ciszy.
« Dzięki 'Francuskiej klasie premium' DS Automobiles prezentuje swoje doświadczenie w zakresie komfortu i wyrafinowania, które są wyróżniającymi atrybutami DS 4. Ten poetycki nowy film, w którym DS 4 przemierza Paryż nocą, ilustruje te wyróżniające cechy. To szansa na wzniesienie się i odkrycie nowych perspektyw w definiowaniu komfortu. »
Olivier François, Dyrektor Generalny DS Automobiles
Podróże pozostają głównym tematem DS 4. Skoncentrowana na komforcie "Francuska klasa premium" to drugi film reklamowy poświęcony kompaktowemu hatchbackowi DS Automobiles, po kampanii "Gdy technologia marzy o podróżowaniu" rozpoczętej w 2021 roku.
"Francuska klasa premium" wprowadza również nową sygnaturę marki. Po "Duchu awangardy", który istnieje od 2014 roku, "Sztuka podróżowania" towarzyszy teraz logo DS Automobiles. Nowy podpis przedstawia podróże jako sposób na życie i formę artystycznej ekspresji. Ukazuje podróże w ich najbardziej kreatywnej, pomysłowej i ciekawej formie, a także ma być kulturalny i inspirujący.
DS 4, doceniony przez prasę i uhonorowany licznymi wyróżnieniami, w tym nagrodą dla najpiękniejszego samochodu roku na Międzynarodowym Festiwalu Samochodowym 2022, jest najlepiej sprzedającym się kompaktowym hatchbackiem premium we Francji w 2023 roku.