DS AUTOMOBILES PARTNEREM RETROMOBILE 2025

Oficjalny plakat Retromobile 2025 przedstawia DS Balloon, który symbolizuje niezwykły komfort i wartości Marki.

Paryż, 28 czerwca 2024
DS, arcydzieło innowacji i francuskiej sztuki podróżowania, obchodzi w 2025 roku siedemdziesiątą rocznicę powstania. Wprowadzony na rynek w 1955 roku podczas Paris Motor Show, ten kultowy model wywarł natychmiastowy wpływ na publiczność, o czym świadczą tysiące formularzy zamówień podpisanych podczas pokazu.

Oficjalny plakat Retromobile 2025 przedstawia DS Balloon zaprojektowany przez szefa reklamy Claude'a Puecha, jednego z głównych uczestników wprowadzenia DS na rynek. Wyprodukowana w 1959 r. kampania w oryginalny i wyrazisty sposób podkreśla pierwszorzędny komfort we wnętrzu DS, który jest wpisany w DNA Marki.

 

Przedstawia ona model DS 19 w pomarańczowym kolorze "Tortoiseshell blonde", który zamiast na kołach osadzony jest na czterech dużych balonach, reprezentujących sfery hydropneumatycznego zawieszenia, gdzie wszystkie wydają się unosić na wodzie. Zdjęcia te, podnoszące Markę DS do rangi awangardowego dzieła sztuki, podróżowały po całym świecie i przyczyniły się do wpływu DS Automobiles przez dziesięciolecia.

 

Mając na celu odzwierciedlenie awangardy francuskiego przemysłu poprzez unikalną architekturę techniczną, elegancki wygląd, przyjemność z jazdy, komfort i bezpieczeństwo, DS zyskał status legendy, stając się symbolem sztuki wykraczającej poza świat motoryzacji.

 

Retromobile 2025 będzie jednym z najważniejszych punktów obchodów siedemdziesiątej rocznicy DS, których program zostanie wkrótce ujawniony.