COVID-19 - Wasze zdrowie jest dla nas najważniejsze. Dlatego jesteśmy dla Was dostępni online, aby zagwarantować nieprzerwaną obsługę i odpowiedzieć na wszelkie pytania. Dowiedz się więcej o naszych usługach online.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO

Drodzy Klienci,

 

W czasach zagrożenia należy dostosować się do nowych reguł funkcjonowania. Cały zespół DS Automobiles skoncentrował się na odpowiedniej organizacji życia prywatnego i zawodowego, aby zapewnić bezpieczeństwo nam i naszym klientom. Nasi eksperci DS są dostępni w trybie zdalnym. W trosce o Wasze bezpieczeństwo zachęcamy do skorzystania z naszych salonów wirtualnych, gdzie czeka bogata oferta z listą dostępnych modeli w Twoim salonie stacjonarnym. Doradcy skontaktują się w dogodny dla Was sposób i szczegółowo zaprezentują auto.

 

Niezależnie od aktualnej sytuacji chcemy zagwarantować Wam bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość obsługi. Zespół serwisowy DS jest w pełni zmobilizowany, by zapewnić bezpieczną obsługę samochodów.

 

Dziękujemy za zrozumienie.

 

#zostanwdomu

SERWISY I ASSISTANCE

Nasza platforma Assistance jest gotowa stawić czoła najbardziej nieoczekiwanym zdarzeniom. Skontaktuj się z nami pod numerem 00 800 24 24 07 07

Dokładamy wszelkich starań, by prowadzić obsługę serwisową samochodów dostawczych i osobowych naszych klientów bez zakłóceń. Świadczymy również usługę Assistance na wypadek awarii. Chcemy przyczynić się do zwiększenia mobilności zarówno służb publicznych korzystających z naszych samochodów, jak i naszych klientów, którzy potrzebują samochodu do ważnych celów (zawodowe, zdrowotne itp.). Wszystkie czynności przeprowadzamy z zachowaniem reguł sanitarnych (zaznaczanie poszczególnych pozycji na oficjalnej liście kontrolnej).

OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA

Podczas epidemii wirusa Covid-19 Autoryzowane Serwisy DS świadczą wszystkim swoim klientom usługi umożliwiające obsługę okresową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych. W przypadku nagłej awarii auta świadczą również usługę Assistance.

 

Praca Autoryzowanych Serwisów DS odbywa się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, zaleceń i wytycznych związanych z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny.

Cała europejska sieć Centralnych Magazynów Części Zamiennych Groupe PSA funkcjonuje bez zakłóceń więc zamówienia na części zamienne na terenie Polski, a co się z tym wiąże i usługi serwisowe realizowane są sprawnie. Autoryzowane Serwisy DS zapewniają więc mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.

 

W razie dodatkowych pytań w obecnej sytuacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z najbliższym Autoryzowanym Serwisem DS.

TECHNOLOGIA ENERGOOSZCZĘDNA

Redukujemy nasz ślad węglowy dzięki innowacjom

Działania na rzecz ochrony zdrowia

Ochrona zdrowia klientów i pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem. Wdrożyliśmy w serwisach szereg nadzwyczajnych działań: stosujemy bariery ochronne, korzystamy z rękawic i przestrzegamy zaleceń dotyczących minimalnej odległości między ludźmi − również w kolejkach, podczas spotkań indywidualnych, w recepcjach serwisów i w trakcie przyjęcia samochodu.

 

Jeżeli masz symptomy choroby, takie jak kaszel czy wysoka temperatura, prosimy o przełożenie planowanej wizyty w serwisie do czasu zweryfikowania stanu zdrowia przez lekarza.

OBSŁUGA TWOJEGO DS W OKRESIE IZOLACJI

Mimo czasowego unieruchomienia Twój samochód wymaga odpowiedniej obsługi, by po tym okresie bez problemu mógł wrócić na drogi.

 

Chcesz zadbać o wnętrze samochodu i stworzyć warunki sprzyjające Twojemu zdrowiu? Zamiast żelu na bazie alkoholu używaj wody z mydłem. Jeżeli szukasz rozwiązania, które zapewni Ci dezynfekcję wnętrza samochodu, skorzystaj z usług serwisu DS. Korzysta on z produktów dostosowanych do specyfiki materiałów wykończeniowych, których działanie przeciwgrzybicze i bakteriobójcze zostało potwierdzone przez naszych ekspertów technicznych i medycznych. Aby dowiedzieć się więcej, poznaj nasze oferty dezynfekcji, takie jak zryczałtowana „Oferta Bezpieczeństwo i Dezynfekcja”.

 

Zależy Ci, aby zachować dobre parametry akumulatora? W przypadku samochodów spalinowych lub hybrydowych zalecamy, by raz na 2 tygodnie uruchomić samochód i prowadzić przez 30 minut lub dwukrotnie przez 15 minut. Możesz również uruchomić silnik i pozwolić mu pracować w warunkach minimalnego poboru energii, np. włączając światła mijania, 2 razy po 15 minut raz na 2 tygodnie. Spaliny silników Diesla i benzynowych mają duże stężenie tlenku węgla – upewnij się, że uruchamiasz silnik w miejscu o dobrym przepływie powietrza!

Martwisz się o stan opon? Długotrwałe unieruchomienie może prowadzić do ich deformacji. Receptą są niewielkie przemieszczenia samochodu, które przeciwdziałają temu efektowi. Zalecamy, by przed docelowym uruchomieniem sprawdzić ciśnienie w oponach, również w kole zapasowym.

Twój samochód pokryty jest kurzem? Nie włączaj od razu wycieraczek, może to prowadzić do powstania trwałych zarysowań. Najpierw przemyj szybę wodą. Nasze serwisy są do Twojej dyspozycji, chętnie sprawdzimy stan piór wycieraczek w Twoim samochodzie.

 

Korzystasz z samochodu elektrycznego? Nie zostawiaj go podłączonego na stałe do źródła zasilania. Najlepiej, by stan naładowania akumulatorów wynosił od 25% and 50%. Sprawdź poziom ich naładowania na zestawie wskaźników w samochodzie lub za pośrednictwem aplikacji MyDS.

 

Zastanawiasz się, dlaczego mimo wszystko warto uruchomić samochód w okresie izolacji? Oprócz wyżej wymienionych argumentów warto to zrobić z innego powodu – możesz w ten sposób sprawdzić poziom oleju, płynu chłodniczego i hamulcowego oraz włączyć na kilka minut klimatyzację, zapobiegając rozwojowi bakterii w układzie wentylacji.

 

Twój samochód w czasie izolacji zaparkowany jest na zewnątrz? Unikaj zostawiania go pod drzewami, ponieważ narażasz go na działanie pyłków, gałęzi czy ptasich odchodów. Bardzo sprzyjają one korozji i z czasem mogą nieodwracalnie uszkodzić lakier. Nie dopuszczaj do ich zaschnięcia na lakierze i regularnie myj samochód.

Po okresie unieruchomienia najlepiej skontaktować się z serwisem DS, który udzieli Ci wszelkich porad oraz zadba o odpowiednią czystość i ochronę Twojego samochodu.

Twoje pytania

Czy serwisy przyjmują klientów?
Serwisy są w gronie instytucji, które mają pozwolenie na prowadzenie działalności. Każdy ma prawo zweryfikować, czy jego samochodem można bezpiecznie podróżować w celach służbowych i prywatnych.

 

Moja zaplanowana wizyta dotyczy operacji, które nie są pilne. W jaki sposób mogę zmienić rezerwację wizyty online?
Możesz to zrobić klikając na link, który wysłaliśmy w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wizyty lub nawiązując bezpośredni kontakt z serwisem.

 

Jaki czynności serwisowe są wykonywane w okresie lockdownu?
Wykonujemy w tym okresie wszystkie dotychczasowe czynności (obsługa, naprawa itp.). Priorytet będą jednak miały czynności pilne.

 

Czy serwisy są otwarte dla wszystkich klientów?
Tak. Zajmiemy się Twoim samochodem bez względu na to, czy jesteś klientem biznesowym, czy prywatnym.

 

Mój samochód jest objęty akcją serwisową. Czy muszę zgłosić się do serwisu?
Tak. Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze.

 

Czy usługa Assistance jest wciąż aktywna?
Tak. Można korzystać z naszej platformy pod numerem 00 800 24 24 07 07, w razie potrzeby zapewnimy Ci potrzebne wsparcie. Jeżeli samochód zepsuje się, odholujemy go bezpośrednio do Twojego domu lub serwisu. Zapewnimy Ci również transport do domu.

 

Czy zachowam gwarancję, jeżeli spóźnię się z wykonaniem obowiązkowego przeglądu okresowego?
Tak. Skontaktuj się z serwisem, by dowiedzieć się więcej.

PAKIET DEZYNFEKCJA W CENIE 99 ZŁ BRUTTO

Dbamy o dezynfekcję twojego samochodu z zachowaniem restrykcyjnych procedur sanitarnych i oferujemy:

 

Odświeżenie wnętrza kabiny pasażerskiej

Dezynfekcja elementów zewnętrznych i wewnętrznych samochodu

 

Dodatkowo: wymiana filtra przeciwpyłkowego*

 

* Cena usługi może różnić się w zależności od rodzaju filtra i modelu samochodu. Szczegółowe informacje dostępne u doradcy serwisowego.

ZNAJDŹ DEALERA I SKONTAKTUJ SIĘ