COVID-19 - Wasze zdrowie jest dla nas najważniejsze. Dlatego jesteśmy dla Was dostępni online, aby zagwarantować nieprzerwaną obsługę i odpowiedzieć na wszelkie pytania. Dowiedz się więcej o naszych usługach online.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Piramida w Luwrze, niewyczerpane źródło inspiracji dla DS Automobiles.

Odwaga i kreatywność, awangarda i doskonałość, tradycja i futuryzm, tyle pojęć, by opisać Piramidę Luwru obchodzącą dziś trzydzieści lat.
Prawdziwa ikona, symbol nowoczesności, innowacja w samym sercu Paryża. Nikt nie wyobrażałby sobie Paryża bez Luwru czy Luwru bez PAryża. Od samego początku, po ogłoszeniu jego projektu w latach 80 projekt wzbudzał wiele kontrowersji. Trzydzieści lat później, nawet najbardziej głośni przeciwnicy milczeli. Rozpoznawalny na całym świecie, stał się ponadczasowy symbolem Paryża.

Aby uczcić to 30 lat istnienia Muzeum Luwru, DS Automobiles jest sponsorem wystawy, która skupia 30 wyjątkowych wydarzeń, które odbędą się od marca 2019 r. do lutego 2020 r. W Programie zaplanowano: występ artysty JR, wystawy fotografii plenerowej, wspaniały koncert Orchestre de Paris 21 czerwca, hip-hopowy pokaz taneczny choreografa Kadera Attou i Orchestre des Champs-Elysées, który zakończy się wystawami „Leonard de Vinci” i "Tribute to Pierre Soulages ”.

Marka DS, której ambicją jest zaprezentowanie francuskiego luksusu w branży samochodowej, podziela filozofię Muzeum Luwru, bezbłędnie łączącej bogate dziedzictwo historyczne z perspektywą budowania przyszłości. Nasza wspólna wizja bazuje na doskonałości, know-how i innowacyjności, wspierając i upowszechniając wspaniałą reputację, jaką cieszy się Francja na świecie. Piramida w Luwrze jest dla nas doskonałą ilustracją tej wizji. Wsparcie, jakie udzieliliśmy Muzeum w przeprojektowaniu wejść znajdujących się pod piramidą było dla nas całkowicie naturalnym posunięciem." Yves Bonnefont, Dyrektor Marki DS, partnera Luwru od 2015 r.


Luwr jest prawdziwym symbolem Paryża, miasta, w którym DS z 1955 roku zadebiutował i gdzie 60 lat później utworzono DS Automobiles.


„Więcej niż dzieło sztuki, Piramida Luwru stanowi niewyczerpane źródło inspiracji dla marki DS, której celem jest ucieleśnienie francuskiego luksusowego know-how w sektorze motoryzacyjnym na całym świecie. Form piramidy, jej lekkość, finezja i walory techniczne inspirują naszych projektantów przy opracowywaniu kolejnych modeli."
Thierry Metroz, DS Style Director