COVID-19 - Wasze zdrowie jest dla nas najważniejsze. Praca Salonów Marki DS oraz Autoryzowanych Serwisów DS odbywa się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, zaleceń i wytycznych związanych z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

FORMUŁA E Marka DS będzie obecna w Formule E przynajmniej do 2026 r.

Paryż, 11 lutego 2021 r.

W 2015 r. DS Automobiles był pierwszym producentem w segmencie premium, który dołączył do rywalizacji w Formule E. Marka właśnie potwierdziła, że będzie zaangażowana w uczestnictwo w Mistrzostwach Świata przynajmniej do 2026 r. Zespół DS opracuje nową generację bolidu wyścigowego (Gen3) na sezony 2022-2026.    

DS Automobiles pisze kolejne rozdziały swojej elektrycznej przygody

Formuła E idealnie wpisuje się w strategię elektryfikacji Marki DS, producenta samochodów o zróżnicowanych napędach, który osiągnął najniższy średni poziom emisji CO2 w Europie w 2020 r. Marka przedłuża swoje zaangażowanie w wyścigi samochodów elektrycznych aż do 2026 r. i przedstawi nowe rozwiązania, które będą kontynuacją rozwoju technologii E-TENSE.
W 2022 r. francuski producent zaprezentuje nowy bolid. Obie poprzednie generacje odnosiły liczne sukcesy − DS Automobiles to jedyny konstruktor, który w każdym sezonie od początku mistrzostw wygrał przynajmniej jedno E-Prix! W ostatnich dwóch sezonach Jean-Éric Vergne oraz António Félix da Costa wraz z zespołem DS TECHEETAH zwyciężyli w obu klasyfikacjach - kierowców i zespołów. Należy do nich również rekord zwycięstw i liczby zdobytych pole position od czasu wprowadzenia bolidów drugiej generacji.

Bolid trzeciej generacji: jeszcze więcej innowacji

Nowy, jednomiejscowy bolid trzeciej generacji zadebiutuje w sezonie 2022/2023. Jego masa w porównaniu z dotychczasowym samochodem spadnie. Dzięki zastosowaniu znaczących usprawnień moc bolidu wzrośnie nawet o 40%. W trakcie kwalifikacji kierowca będzie miał do dyspozycji 350 kW, a podczas wyścigu − 300 kW. Wydajność zainstalowanego na obu osiach systemu odzyskiwania energii wzrośnie z 250 kW do maksymalnie 600 kW. Zgodnie z przyjętymi w Formule E zasadami każdy producent może rozwijać swoją własną jednostkę napędową i powiązane z nią oprogramowanie.   

Zespół DS TECHEETAH aktualnie przygotowuje się do pierwszych dwóch rund siódmego sezonu, które odbędą się 26 i 27 lutego w Rijadzie (Arabia Saudyjska). Będą to pierwsze nocne wyścigi w historii Formuły E.  

E-TENSE: samochody elektryczne i hybrydowe Marki DS

FORMUŁA E: demonstracja naszego know-how