DS 3 CROSSBACK

Silniki high-tech

[cle1: 1_3000X1349_HUBSTYLE_DESKTOPJPG Lang:PL]
 

WYBIERZ ŹRÓDŁO ENERGII, KTÓRE NAJBARDZIEJ ODPOWIADA TWOIM POTRZEBOM

Gama silników DS 3 CROSSBACK składa się z trzech rodzajów jednostek napędowych: silników benzynowych PureTech, Diesli BlueHDi oraz w 100% elektrycznych E-Tense.

Silniki benzynowe PureTech
Silniki Diesla BlueHDi
W 100% elektryczne silniki E-Tense

Mocne i wydajne silniki benzynowe PureTech to gwarancja doskonałej dynamiki i dużych wrażeń z jazdy. Ich dodatkową zaletą jest istotnie zredukowana emisja zanieczyszczeń.

Nasze silniki Diesla BlueHDi są wyposażone w innowacyjny system oczyszczania spalin najnowszej generacji. Mają legendarną wydajność, jeszcze lepsze osiągi i niższą emisję zanieczyszczeń. Spełniają normy, które dopiero zaczną obowiązywać.  

Wejdź do świata całkowicie nowych doznań i wrażeń z jazdy za kierownicą DS 3 CROSSBACK E-Tense. W pełni elektryczny silnik łączy moc i elastyczność, umożliwiając pasażerom podróżowanie w idealnej ciszy.  



DS 3 CROSSBACK w zależności od wybranej wersji silnikowej jest dostępny z ośmioprzełożeniową, automatyczną skrzynią biegów lub sześcioprzełożeniową skrzynią manualną. Przełącznik trybów jazdy, znajdujący się na konsoli centralnej, pozwala dostosować prowadzenie do oczekiwań i warunków. W zależności od wersji kierowca ma do dyspozycji aż 7 trybów jazdy (Manualny, Sportowy, Standardowy, Eco) i trakcji (Piasek, Błoto, Śnieg).  

DOSTĘPNE SILNIKI

PureTech 100

PureTech 130 EAT8

PureTech 155 EAT8

 

BlueHDi 100

BlueHDi 130 EAT8

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1):

 

Zużycie paliwa od 6,1 do 5,4 w cyklu mieszanym. Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 151 do 138 (g/km) dla wersji PureTech 100.

Zużycie paliwa od 6,7 do 6,2 w cyklu mieszanym. Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 152 do 136 (g/km) dla wersji PureTech 130 EAT8.

Zużycie paliwa od 6,7 do 6,2 w cyklu mieszanym. Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 153 do 140 (g/km) dla wersji PureTech 155 EAT8.

Zużycie paliwa od 5,2 do 4,5 w cyklu mieszanym. Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 136 do 118 (g/km) dla wersji BlueHDi 100.

Silnik BlueHDi 130 EAT8 – w trakcie homologacji

 

(1)Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Citroën Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki DS Autmobiles zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.dsautomobiles.pl/swiat-ds/technologie/wltp.htm