MUZEUM LUWRU

DS jest partnerem Muzeum Luwru od 2015 roku

PARTNERSTWO ZBUDOWANE NA WSPÓLNYCH WARTOŚCIACH


"Marka DS, której ambicją jest zaprezentowanie francuskiego luksusu w branży samochodowej, podziela filozofię Muzeum Luwru, bezbłędnie łączącej bogate dziedzictwo historyczne z perspektywą budowania przyszłości. Nasza wspólna wizja bazuje na doskonałości, know-how i innowacyjności, wspierając i upowszechniając wspaniałą reputację, jaką cieszy się Francja na świecie. Piramida w Luwrze jest dla nas doskonałą ilustracją tej wizji. Wsparcie, jakie udzieliliśmy Muzeum w przeprojektowaniu wejść znajdujących się pod piramidą było dla nas całkowicie naturalnym posunięciem." Yves Bonnefont, Dyrektor Marki DS, partnera Luwru od 2015 r. 

BOGATE DZIEDZICTWO I ŹRÓDŁO NIEUSTAJĄCYCH INSPIRACJI


Marka DS, dumna ze swoich prestiżowych korzeni i paryskiego pochodzenia, buduje swoją przyszłość w oparciu o szkice z przeszłości. Będąc partnerem Luwru, Marka DS wspiera instytucję, której wyjątkowe zbiory od 1793 roku nieustannie inspirują kolejne pokolenia zwiedzających i artystów. 

ZAANGAŻOWANE PARTNERSTWO KULTURALNE

W sercu Paryża, w wyjątkowym miejscu

Od 2015 roku DS jest partnerem Muzeum Luwru, prawdziwego okrętu flagowego francuskiej kultury na świecie. Markę DS łączy z Luwrem nieustanne dążenie do doskonałości i równowaga pomiędzy historią a nowoczesnością, czego symbolem jest słynna piramida w Luwrze.