DS URBAN STORE – NOWA KONCEPCJA BUTIKÓW DS

Arnaud Ribault, Wiceprezes Marki DS odpowiadający za sprzedaż i marketing, uroczyście otworzył pierwszy ekskluzywny butik DS Urban Store, zlokalizowany w Westfield, prestiżowej dzielnicy handlowej Londynu.

Ten jedyny w swoim rodzaju salon zapowiada kolejne, interaktywne butiki Marki DS, które już niebawem pojawią się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach na całym świecie.
 

DS Urban Store zaprasza gości do pełnego wyrafinowania świata Marki DS. Klienci mają możliwość odkrycia niesamowitych możliwości personalizacji za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi, wykorzystujących wirtualną rzeczywistość, takich jak DS Virtual Vision. Ci, którzy ulegną czarowi prezentowanych modeli, mogą na miejscu złożyć zamówienie na nowego DS.
 

Odkryj pierwszy DS Urban Store w centrum handlowym North Atrium, zlokalizowanym w londyńskiej dzielnicy Westfield.
 

Yves Bonnefont, Szef Marki DS: „Otwarcie DS Urban Store w Londynie to ważny krok na drodze rozwoju sieci sprzedaży Marki DS. Ten interaktywny salon to kluczowe narzędzie promocji Marki, które jest bardzo blisko klienta. To miejsce, w którym możesz zamówić swojego wymarzonego DS, poznać wyjątkowy świat i dziedzictwo Marki DS”.
 

Sieć sprzedaży Marki DS została właśnie wzbogacona o nową koncepcję − DS Urban Store. To wyjątkowe miejsce, zawsze zlokalizowane w sercu miast, pod prestiżowymi adresami, może znajdować się w centrum handlowym lub być niezależnym sklepem na modnej ulicy. Jego celem jest promocja Marki i efektowna prezentacja jej dokonań w oczach potencjalnych klientów w miejscach, w których często spędzają wolny czas.

 

Urban Store DS
 

Każdy DS Urban Store jest podzielony na pięć stref:

- DS EXHIBITION, gdzie prezentowane są flagowe modele Marki.


- DS VIRTUAL VISION, gdzie klienci mogą podziwiać gamę modeli DS w technologii 3D. Goście, wykorzystując narzędzia wirtualnej rzeczywistości, poznają możliwe warianty personalizacji. To interaktywne, dynamiczne i angażujące doświadczenie, dzięki któremu klienci przenoszą się na Place de la Concorde w Paryżu i staja twarzą w twarz z wybranym przez siebie modelem DS.


- DS BOUTIQUE, z szeroką gamą lifestyle’owych produktów sygnowanych przez Markę DS, inspirowanych kluczowymi dla Marki wartościami – francuskim luksusowym sznytem, wyrafinowaniem, możliwością personalizacji oraz zaawansowaną technologią. Zarówno fan Marki DS, jak i ktoś, kto ma z nią kontakt po raz pierwszy – każdy znajdzie tu coś dla siebie.


- DS LOUNGE, gdzie klienci mogą konfigurować swój przyszły samochód z pomocą Doradcy DS.


- DS BIJOUTERIE to najbardziej „prywatna” strefa DS Urban Store, gdzie klienci mogą sfinalizować zamówienie na nowy samochód.

 

PIERWSZY DS URBAN STORE…W LONDYNIE!
 

Pierwszy DS Urban Store został właśnie otwarty w Westfield, popularnej dzielnicy handlowej Londynu. Salon o powierzchni 140 m2 jest już dostępny dla gości. Siedmiu profesjonalnych Doradców DS czeka na klientów, którym będą służyć kompleksową informacją na temat Marki DS, jej modeli i wartości.
 

Westfield, dzielnica Londynu, to jedno z najbardziej popularnych miejsc na handlowo-rozrywkowej mapie Wielkiej Brytanii. To pełne innowacyjnych rozwiązań, prestiżowe miejsce, gdzie londyńczycy masowo robią zakupy, spędzają czas i spotykają się w restauracjach. W 2015 r. centrum handlowe w Westfield odwiedziło 27 milionów gości. Mieści się tam ponad 300 sklepów, w tym wiele luksusowych marek.
 

Otwierając coraz więcej butików DS Urban Store, Marka DS zwiększy swoją obecność na rynku, będąc tak blisko klientów, jak to możliwe. 

 

DS Urban Store

Powrót